התקשרו עכשיו:
077-345-4-789

כאן צומחים עסקים

בניית אתר אינטרנט לעורכי דין - 10 עצות שמביאות לקוחות.

החלטתם שאתם צריכים אתר למשרד עורכי דין שלכם, אבל השאלה מה אנחנו צריכים שיהיה באתר ואילו מטרות הוא ישיג.

אתר יעיל יכול עוזר להשגת המטרות של המשרד: להתבלט, להגדיל את החשיפה ללקוחות פוטנציאליים, להמיר אותם ללקוח המשרד.

במאמר זה ננסה לבדוק מהי המטרה של האתר, לבנות את מבנה היעיל ולראות איך אנחנו מעבירים את הערך לקוח, נראה איך לקדם ולשווק את האתר, נדבר על עקרונות העיצוב.

דוגמאות של אתרי עורכי דין:
עורך דין בבאר שבע - אתר עורכי דין ונוטריון באר שבע
עורך דין בראשון לציון - אתר עורכי דין ונוטריון בראשון לציון
עורכי דין בירושלים - אתר עורכי דין ונוטריון בירושלים
עורך דין בראשון לציון - אתר עורכי דין ונוטריון בראשון לציון
עורכי דין בתל אביב - אתר עורכי דין ונוטריון בתל אביב


למה בכלל עורך דין צריך אתר?

כל יום מאות ואפילו אלפי לקוחות פוטנציאליים שלכם מחפשים בגוגל את עורך הדין המתאים להם, ולכן חשוב שהלקוחות הללו יוכלו למצוא אותכם ברחבי מנועי החיפוש, רשתות חברתיות ואתרים אחרים. לצורך כך צריך שלמשרד שלהם יהיה אתר אינטרנט, שהוא אבן היסוד בכל הקשור לנוכחותכם ברחבי הרשת. אתר האינטרנט שלכם הוא המקום שבו תוכלו להראות את המומחיות שלכם, חוות דעת של הלקוחות, תחומי הפעילות ולגרום לפנות אליכם לקבל השירות.

אנשים רבים כשזקוקים לעורך דין מתחילים מחיפוש המלצות בין החברים, מכרים או המשפחה, כמו כן ישנן רבים נוספים שמחפשים עורך דין בגוגל או מחפשים חוות דעת על העורך דין שהמליצו להם. הלקוחות הפוטנציאליים רוצים לקבל את ההחלטה המושכלת בבחירת עורך דין שיעזור להם, ואיך הם יעשו זאת? בעזרת האתר שלך, שהוא אחד המקומות הראשונים שהם יבקרו כדי לראות אם אתה הבחירה הנכונה.


לאתר שלך כעורכי דין ישנן מטרות רבות, הצגת מידע עליך, הצגת תחומי ההתמחות שלך, מיקום המשרד ודרכי ההגעה ויצירת קשר, להראות את מומחיות שלך.

הכי חשוב - האתר צריך להראות ללקוח פוטנציאלי את הערך הרב בכך שיבחר בך על פני עורכי דין אחרים.



הצעת הערך הייחודית שלך.

למה שיבחרו בך ולא בעו"ד אחר? בגלל הערך הייחודי שאתה מספק ללקוחות שלך שעורכי דין אחרים לא מספקים.

זהו השלב הקשה אצל רוב עורכי דין, מהמיוחד בי, מה מיחד אותי מבין כל שאר עורכי הדין האחרים?

ענו על שאלה זאת לעצמכם ואז ללקוחות שלכם!

תנו ללקוח את הסיבות מדוע הוא צריך לבחור בך וצריך לצלצל אליך והאתר זצרריך לשדר זאת, לדוגמא אם אתם רוצים לדדר יוקרתיות כך צריך להיראות גם אתר האינטרנט שלכם.

האתר שלכם צריך להיות מובן ופשוט לשימוש, צריך להיות ברור מה אתם רוצים לשדר ומה הלקוח צריך לעשות, לדוגמא להשאיר פניה, להתקשר לקרוא מאמר.


קבלו מס' נקודות שיקלו על הגולשים באתרכם.

ניווט קל.
הניווט באתר שלך צריך להיות קל להבנה ונגיש בכל שלב.


אתר מותאם למובייל.
זה כל כך מוזר לדבר על כך היום, אבל עדיין קיימים אתרים שלא מותאימים לגלישה במובייל. ידוע ש מעל ל 75% מהגלישה מתבצעת מסמרטפונים, ולכן האתר צריך להיות מותאם גם למשחב רגיל וגם לניידים, זאת אומרת שהוא מתאים לגודל המסך של מכשירים שונים באופן אוטומטי (רספונסיבי).

מפת אתר.
תצרו מפת אתר ויזואלית , זה עוזר לא רק לגולשים, אלא גם למנועי חיפוש, והדבר מעלה את הסיכוי שלכם להגיע ככל הניתן לפסגת התוצאות של גוגל.

שימו את החלק החשוב בחלק העליון של המסך.
הגולשים באתר שלכם לא רוצים לגלול טקסט כדי למצוא את מה שהם מחפשים. שימו לב לאורך של דפים שלכם והכניסו את הדבר החשוב כבר במסך הראשון.

חיפוש באתר.
תאפשרו לבצע חיפוש באתר האינטרנט שלכם, כדי לעזור ללקוחותיכם למצוא את המידע שמעניין אותם במהירות.


טקסט חלופי עבור התמונות שלך.
לפי תקן נגישות כל התמונות צריכות לכלול טקסט חלופי, כמו כן גם  כדי שקוראי מסך יוכלו להעביר את המסר של התמונה למשתמש. אם התמונה היא למטרות קישוט בלבד, השאר את הטקסט האלטרנטיבי ריק.

מבנה לוגי של המסמך.
השתמשו בכותרות, כך הטקסט נראה יותר מסודר ומובן גם לגולשים וגם לרובוטים של מנועי חיפוש, מה שעוזר לאתר שלכם להתקדם בתוצאות של גוגל.




מה הדפים שמומלץ שיהיו באתרי משרד עורכי הדין.

דף הבית.
דף זה הוא המקום הראשון שהמבקרים שלך ינחתו בו ברוב המקרים. זה המקום הטוב ביותר למשוך את תשומת הלב של הקהל שלך ולעשות רושם ראשוני נהדר.

דף אודות.
דף אודות אמור לספר ללוקח שלך מי את/אתה, מהו החזון והערכים שלך, וגם מה מייחד אותך מעורכי דין אחרים.

תחומי ההתמחות שלך/ השירותים שלך.
דף זה מראה מהם שירותים שאתה מספק וכיצד הם מועילים ללקוחות שלך.

צוות המשרד.
בדף זה באפשרותך להציג את כל הצוות שעובד במשרד ויתרה מזה ליצור דף לכל עורך דין, כך תגדילו את הסמכות של אתרכם וגם יהיו יותר ביטוים שבהם האתר שלכם יופיע בגוגל.

חוות דעת של הלקוחות/פסקי דין.
שני הדברים, חוות דעת ופסקי דין, הם בעצם הוכחה למומחיות שלך, הראה זאת ללקוח שנכנס לאתרך.

בלוג ו/או מאמרים.
בעזרת בלוג או מאמרים תוכלל הגיע לאנשים רבים שמחפשים לקרוא תוכן שמעניין אותם, שמחפשים תשובות לשאול שיש להם ובכך לאחר שיכנסו אליך לאתר ויתרשמו מהתוכן שבו גדל שיסכוי שיצרו קשר איתך ולא עם עורך דין אחר.



רשתות חברתיות.

נצלו את הכוח של המדיה החברתית. עורכי דין צריכים גם להשתמש במדיה חברתית. שתפו תוכן של האתר שלכם באופן עקבי בפייסבוק, יוטיוב, לינקדאין ואחרים, כך יותר לקוחות פוטנציאליים יחשפו אליכם והסמכות שלכן תגדל. שתפו לא רק טקסט, אלא גם סרטונים, אינפוגרפיקה, וובינרים ועוד.



קבעו זמן ליצירת תוכןף, אל תעשו זאת בצורה מזדמנת, כי הואו נודה, לאף עורך דין אף פעם אין זמן ליצירת התוכן, למרות שכל אחד מבין את החשיבות בכך.

התחילו עם כמה פוסטים בשבוע ואחרי שנה יניו לכם עשרות אם לא מאות תכנים ששווים המון ללקוחות הפוטנציאליים שלכם..




מה הדברים החשובים בעיצוב אתרים של משרד עורכי דין.

תאמינו או לא, עיצוב האתר של משרד עורכי דין שלכם  יכול להטיס או להיפך להוריד את הנוכחות המקוונת שלכם.

האתר צריך להיות נקי, אסתטי, מובן ונוח לגלישה, זה כולל גם תמונות וגם טקסט, זכרו אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני והרושם הראשוני הזה נבנה ב 1-2 שניות ראשונות של הגעה לאתרכם.

כדי ליצור רושם ראשוני נהדר באמצעות עיצוב האתר שלך?

תשאיר את זה פשוט.
כל תכונות העיצוב באתר שלך צריכות לשרת מטרה. אל תעמיסו על הדפים, זה מקשה על צריכת התוכן שלך, אל תכריחו את הגולשים לחפש מה שמעניין אותם בערמות של טקסט ואלמנטים ויזואליים. שמרו על העיצוב פשוט, נקי ומובן.

צור ניווט קל למעקב.
את זה כבר אמרנו, אך הדבר חשוב ולכן נזכיר זאת שנית. לניווט יש כמה מטרות, הראשונה שבינהם היא להגיד לגולש מה יש באתר, במה עוסק המשרד שלכם, כמה הוא גדול ועוד, המטרה הנוספת היא להוביל את הגטלשים למה שהם צריכים בצורה היעילה ולא פחות חשוב מזה למה שאנחנו צריכים שהם יעשו.







הצטרפו אלינו עוד היום ותנו לעסק שלכם להמריא!

התקשרו עכשיו 
077-345-4-789

adWorld עולם פרסום באינטרנט